Search This Blog

Monday, June 4, 2012

Gemeentemuseum

   
Ka in het Gemeentemuseum!

Mijn schilderij "Transponatie" was korte tijd te zien in het Gemeentemuseum, bij de tentoonstellling Gewoon Schilderen.

(Translation: My painting "Transponatie" was shown for a short period at the Gemeentemuseum during the exhibition Just Painting.)
Het was officieel geregeld, niet via een kunstguerrilla actie ala Banksy.
(Translation: No, I didn't put it there myself. It was done officially!)


De curators hadden een plek uitgezocht met "bijpassend werk".
Mijn werk stond naast een schilderij van Leopold Rabus.
Ik was zeer vereerd. Hij is een van mijn favoriete kunstenaars!
Verder was mijn schilderij in het illustere gezelschap van
werk van Hughie O'Donoghue en Michael Kirkham.
(Translation: I was very proud the curators put my work next to a painting by Leopold Rabus.
He is one of my favorite artists!)

No comments:

Post a Comment